A fiók adatai

Ha már regisztrált, kérjük, jelentkezzen be itt

Regisztráció

 
Vásárlói adatok

Általános Szolgáltatási Feltételek

Hatályos: 2019. november 01. napjától

 

Jelen Általános Szolgáltatási Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a CuteWhats Korlátolt Felelősségű Társaság (Cégjegyzékszám: 13-09-200948; Adószám: 26797643-2-13; Székhely: 2234 Maglód, Vörösmarty utca 6.), mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató vagy CuteWhats Kft.) által üzemeltetett www.cutewhats.hu címen elérhető honlap (a továbbiakban: Honlap) és a Honlapon a CuteWhats által üzemeltetett webáruház (a továbbiakban: Webáruház) használatára, valamint a Webáruházon keresztül a regisztrált vásárlók (a továbbiakban: Vásárló) által történő megrendelésekre vonatkozó általános szerződési feltételeket.

A Vásárló a Honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megfogalmazott Általános Szerződési Feltételeket.

Kérjük a Vásárlókat, hogy figyelmesen olvassák el az Általános Szerződési Feltételeket, és kizárólag abban az esetben vegyék igénybe a szolgáltatásokat, amennyiben annak minden pontjával egyetértenek, és azokat kötelező érvényűnek tekintik magukra nézve.

A Honlap és a Webáruház használatához szükséges olyan technikai tájékoztatásokat, melyeket jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető további tájékoztatások nyújtják, így különösen a Honlap adatkezelési tájékoztatója, mely elérhető a következő oldalon: https://cutewhats.hu/informaciok/adatvedelem.


1. A Szerződés létrejötte

A Webáruházon keresztül megrendelt termékekre vonatkozóan létrejött szerződés (a továbbiakban: Szerződés) kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magyar nyelven.

A jelen ÁSZF-ben rögzített feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül, mely szerződés az alábbiakban meghatározott Szolgáltatóval jön létre.


2. Szolgáltató adatai:

A Szolgáltató neve: CuteWhats Korlátolt Felelősségű Társaság
A Szolgáltató rövidített neve. CutewhatsKft.
Székhelye:2234 Maglód Vörösmarty utca 6.
Adószám:26797643-2-13
Cégjegyzékszám: Cg.13-09-200948
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Ügyvezető: Sárady Zoltán és Bíró Gabriella Kíra (külön-külön önálló aláírási és képviseleti joggal).
Számlaszám: 10402922-50526853-53891002
IBAN: HU09 1040 2922 5052 6853 5389 1002
SWIFT / BIC: OKHBHUHB

A Szolgáltató kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@cutewhats.com

A Szolgáltató a Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén a fentiekben megadott elérhetőségeken a Vásárló rendelkezésére áll azzal, hogy elektronikus levelezési címünkön az év 365 napján, a nap 24 órájában elérhetők vagyunk.

Postai úton történő megkeresés esetén kérjük a borítékra ráírni: „CuteWhats webáruház”.


3. Megvásárolható termékek köre

A Webáruház elsősorban a Szolgáltató, a CuteWhats Kft. saját, egyedi gyártású termékeit forgalmazza.

A megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, valamint a szállítás díjáról, időtartamáról és feltételeiről a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhat a Vásárló.


4. Rendelés menete (termékek böngészése, általános rendelési információk)

A Webáruházban termékkategóriák szerint böngészhet a Vásárló a megvásárolható termékek között.

A termékek mellett megtekintheti egy-egy termék rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy a Szolgáltató kapcsolattartási adatai között rögzített elérhetőségek bármelyikék szíveskedjen felvenni a kapcsolatot a Szolgáltatóval.

A megjelenített termékek kizárólag Webáruházon keresztül, online rendelhetők és vásárolhatók meg és a termékek házhoz illetve csomagpontra  szállítás útján vehetők át.

A Webáruházban feltüntetett árak minden esetben magyar forintban értendők és tartalmazzák a törvényben előírt mindenkori ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a belföldi csomagszállítás díját 15.000,- forint alatt, valamint a külföldi megrendelések szállítási költségét.


5. Regisztráció

A Vásárlónak az első vásárlása alkalmával regisztrálnia szükséges magát és a regisztráció során meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat, – a vásárlói adatait, felhasználónevét, nevét (vezetéknevét és keresztnevét, esetleg cégnevét), számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, telefonszámát – valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztráció után automatikusan generált ellenőrző e-mailben megküldött regisztrációs linkre kattintva véglegesítheti a regisztrációt.

A regisztrációhoz szükséges, hogy a Vásárló a regisztráció során a Szolgáltató által kért valamennyi adatot hiánytalanul megadja. A regisztráció során a Webáruház figyelmeztető üzenetben tájékoztatja a Vásárlót, ha adatait hiányosan adta meg, és a sikeres regisztrációhoz helyesbítés szükséges. A Szolgáltatót a regisztráció vagy megrendelés során a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető bármely problémáért, késedelemért, hibáért felelősség nem terheli.

A regisztráció során a Vásárló nyilatkozik az ÁSZF-ben és az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak megismeréséről, adatkezeléshez történő hozzájárulásról és elfogadásáról. A regisztrációval egyidejűleg a Vásárló külön hozzájárulhat ahhoz, hogy részére a Szolgáltató a Vásárló által megadott elérhetőségekre ajánlatokat, reklámküldeményeket küldjön.

A Webáruházban kizárólag 16. életévüket betöltött személyek regisztrálhatnak; a regisztrációval a Vásárló akként nyilatkozik, hogy 16. életévét betöltötte.

Ha a regisztrált Vásárló elfelejtette jelszavát, a „jelszó emlékeztető” használatával– regisztrált e-mail címének megadásával –léphet be; a jelszó a regisztráció során megjelölt e-mail címre kerül megküldésre.

Bejelentkezni a „Belépés” menüpont segítségével – regisztrált e-mail címének és jelszavának megadásával, valamint a „Belépés” gomb megnyomásával – lehet. Ha sikeres a belépés, akkor ugyanebben az ablakban megjelenik a Vásárló regisztrált Felhasználóneve és a kilépés gomb, amelynek segítségével elhagyhatja a Webáruházat.

A Vásárló személyes érdeke, hogy az általa megadott jelszót bizalmasan kezelje. Amennyiben az azonosítás során a Vásárló egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a Vásárló adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

A Vásárlók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a Szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat belépés után szerkesztheti, valamint törölni is tudja. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció vásárlási kötelezettségekkel nem jár.


6. Termékek kiválasztása, a megrendelések elküldése

A Webáruházban történő böngészés során aVásárló a termékek közül válogathat és a "Kosárba tesz" gombra kattintva a megvásárolni kívánt terméket a virtuális Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is, azonban megrendelés előtt a Vásárlónak be kell jelentkeznie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha már regisztrálta magát, mivel a Szolgáltató a Webáruházon keresztül megrendelést csak regisztrált Vásárlóktól fogad el.

A Kosár gombjára kattintva a Vásárló megtekintheti a böngészés során már kosárba helyezett termékeket, valamint a „Rendelés összesítőt” (Termék neve, cikkszáma, ára, mennyisége, mindenkori adó összege, esetleges kedvezmények). A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. A kosár tartalma a Kosár menüpont segítségével ellenőrizhető és szerkeszthető. Lehetőség van arra, hogy a Vásárló megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint választhat a szállítási és a fizetési módok közül, illetve törölheti az adott terméket. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „tovább vásárolok” gombot.

A Vásárló választhat a szállítási és a fizetési módok közül. A „Megjegyzések és különleges kérések” rovatban a Vásárlók a vásárlással kapcsolatos egyedi igényeiket tüntethetik fel. Áfás számla igényét a Vásárló ugyanennek a rovatainak kitöltésével jelezheti.

Amennyiben a Vásárló megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Indulás a pénztárhoz" gombra és ezzel véglegesítheti a megrendelését.

A “megrendelés visszaigazolása/elküldése”-vel a Vásárlónak fizetési kötelezettsége keletkezik a Szolgáltató felé.

A Vásárló az egyes megrendelések elküldéséig, valamint a „Fiókjában” a megrendelésre vonatkozó adatokat (Kosárba helyezett termékek), valamint a vásárlói, számlázási és szállítási adatokat bármikor javítani tudja, meg tudja változtatni. A megrendelés elküldését követően azonban a csomag arra a címre fog megérkezni, amelyik szállítási cím el volt mentve a fiókjában.

Miután a megrendelés véglegesítésre került, a Vásárló megadott e-mail címére haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül küldünk egy a Webáruház által generált automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza a megrendelés adatait. Amennyiben a megrendelés elküldésétől számított elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vásárló nem kap ilyen visszaigazolást,a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól, amennyiben azonban továbbra is szeretné megrendelni az általa választott termékeket, kérjük, vegye fel a Szolgáltatóval a kapcsolatot. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A visszaigazoló email elküldésével a Szolgáltató a Vásárló ajánlatát elfogadja, a szerződés létrejön.


7. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A megrendelésnek folyamatát a Vásárló a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálható az összes eddigi, Webáruházunkba küldött megrendelés is. Az egyes megrendelések egy egyedi megrendelés számmal azonosíthatók.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10-16 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Szolgáltató minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. 

Miután a Szolgáltató elvégezte a megrendelés feldolgozását, a megadott e-mail címre egy visszaigazoló e-mail kerül megküldésre. Előfordulhat, hogy a Szolgáltató – a megrendelés visszaigazolása ellenére – a megrendelt terméket készlethiány miatt vagy más okból csak később tudja szállítani, vagy egyáltalán nem tudja szállítani.

A Szolgáltató az árváltoztatás jogát fenntartja, azonban ez nem érinti a már visszaigazolt megrendeléseket, melyekre a visszaigazolásban rögzített ár vonatkozik azzal, hogy a Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Webáruházban a mindenkori helyes adatok kerüljenek feltüntetésre. Amennyiben ennek ellenére téves adat, hibás ár kerül feltüntetésre, például a feltűnő értékaránytalanságot mutató ár, az nyilvánvalóan téves, illetve a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő ár, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket a tévesen feltüntetett áron értékesíteni. A Szolgáltató fenntartja a jogot a tévedésen alapuló megrendelések törlésére, azok teljesítésének megtagadására. A Szolgáltató felajánlhatja a vevőnek a helyes és tényleges áron történő teljesítést, melynek ismeretében a Vásárlót megilleti a vásárlási szándékától való egyoldalú elállás joga.

Ha Szolgáltató és a Vásárló a teljesítés időpontjában külön nem állapodtak meg, Szolgáltató legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.


8. A megrendelt termék ellenértéke és a házhoz szállítás díja fizetésének módja

Az áru kifizetése a Vásárló választása szerint történhet banki előreutalással vagy bankkártyával (online fizetés), illetve a GLS-nél utánvétes csomagként.

Banki előre utalással történő fizetés esetén,a Vásárló a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámot és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a Szolgáltató bankszámláján, csak ezt követően adja fel a Szolgáltató a futárszolgálattal a terméket.

Bankkártyával történő fizetés esetén a Webáruházban a Vásárló online, bankkártyával is fizethet. Ennek a fizetési módnak az igénybe vételéhez a megrendelési folyamat során az  „Online fizetés” lehetőséget kell választani, majd a Vásárló a pénztárból átirányításra kerül a pénzügyi művelet feldolgozását végző, K&H Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési oldalra ahol a fizetés történik, melynek során a bankkártyát kibocsátó társaság, a kártyaszám és az érvényesség dátuma mellett a bankkártya ellenőrző kódjának megadása szükséges. Az ellenőrző kód a bankkártya hátoldalán található 3 jegyű szám, amely az internetes fizetés biztonságosságát szolgálja. A legmodernebb kódolási technikák, mint pl. a SecureSocketLayer (SSL) és a 3D-Secure-eljárás az interneten is a lehető legnagyobb biztonságot kínálják a fizetésre.

A tartósan fennmaradó készlethiány miatt kifogyott termékek rendelési értékét, illetve az esetlegesen visszaküldött termékek értékét, a bankkártyával történő fizetés esetén a Vásárló által a fizetéshez használt bankszámlára lehetőség szerint a legrövidebb időn belül jóváírja, banki előre utalással történő fizetés esetén visszautalja a Szolgáltató (az elállási jogról szóló rendelkezések figyelembe vételével).

A leadott rendelésekben a Szolgáltató utólag nem tud módosítani. Amennyiben egy rendelés több tételt tartalmaz és csak részszállítás lehetséges, ebben az esetben a ki nem szállított tételek összegét Szolgáltató visszautalja lehetőség szerint a legrövidebb időn belül.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük a Vásárlót, hogy a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő jelenlétében szíveskedjen megvizsgálni a csomagot és esetlegesen külső sérülés esetén, kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módjában a Szolgáltatónak elfogadni.

A termék kiszállítására csak a megrendelés ellenértékének a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően kerül sor, illetve utánvétes díjak teljes kifizetésig az áru a Szolgáltató tulajdonában marad, tulajdonjogát fenntartja.


9. Házhoz szállítási információk, a szállítás díja

A Webáruház által kapott megrendeléseket a Szolgáltató futárszolgálat, a GLS Hungary Kft. segítségével juttatjuk el a Vásárló által megadott szállítási címre.

A szállító cég adatai: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Központi telefonszám: +36 29 886 670

A szállító cég nem vállalja, hogy telefonon értesíti a Vásárlót a szállítás pontos időpontjáról, ezért szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének, valamint az utánvétel díjának a futár részére való megfizetését.A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08-17 óra között.Ha bármilyen oknál fogva a szállító nem találja a Vásárlót a megadott címen, írásos értesítőt hagy a helyszínen, és további egy alkalommal – a Vásárlóval egyeztetett időpontban – újra megkísérli a kézbesítést. Ez többletköltséget nem von maga után.

 
Házhoz szállítás díjszabás:

Rendelési érték 0-15000.- Ft között a házhoz szállítás díja: 1454.-Ft.
Rendelési érték: 15000.- Ft felett ingyenes. 
Utánvételes megrendelés esetén az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik.

A szállítási időkről a mindenkori megrendelési folyamat során tájékoztatja a Szolgáltató a Vásárlót.


10. Elállás joga

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendeletben foglaltak értelmében a fogyasztónak minősülő Vásárló – az elállási jog csak tehát a fogyasztónak minősülő Vásárlók, azon személyek által gyakorolható, akik a szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül eljáró természetes személyek; gazdálkodó szervezeteket (vállalkozásokat) az elállási jog a vonatkozó jogszabályok alapján nem illeti meg – a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől és visszaküldheti a megrendelt terméket sértetlen állapotban. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt a Szolgáltatóval egyértelmű, kétséget kizáróan igazolható módon a Szolgáltató részére határidőben megküldött írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). A Szolgáltató az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszaküldeni a Szolgáltatónak. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Elállás esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget.

A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta, hogy a terméket visszaküldte.

Az elállás miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő szállítási költségek a Vásárlót terhelik. Csak sértetlen, ép terméket áll módjában a Szolgáltatónak visszavenni. Szolgáltató jogosult a termék esetleges nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését követelni Vásárlótól.


11. Jótállás, szavatosság

Kellékszavatosság: A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) szabályai szerint közvetlenül a Szolgáltatóval szemben. A Vásárló a kellékszavatosság érvényesítése körében választása szerint kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vásárlóa kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor a Vásárló a szerződés teljesítésétől számított két éves (vállalkozás esetén 1 éves) elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló a számla bemutatásával igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság: A termék (ingó dolog) hibája esetén a Vásárló- választása szerint - az előző pontban meghatározott kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven (vállalkozás esetén 1 éven) belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét a Vásárló kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania. A gyártó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:(i) a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy (ii) - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy- (iii) a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

A Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás hibás teljesítés esetén: A Szolgáltató a 151/2003. (IX.22) Kormányrendelet alapján jótállásra köteles a jogszabály 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek vonatkozásában. A jótállásból eredő jogait a Vásárló a fogyasztási cikk részére történő átadásától kezdődő 1 éves időtartamon belül gyakorolhatja. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállási igény a jótállási jeggyel, vagy a csomagban kapott számlával érvényesíthető. A jótállásra vonatkozó részletes információkat az adott termékre vonatkozó jótállási jegy tartalmazza. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A vásárlást követő 3 munkanapon belüli meghibásodás miatt felmerülő csereigényt a Szolgáltató a tartós fogyasztási cikk cseréjével teljesíti.

A Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a Kellékszavatosság és a Termékszavatosság pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A szavatossági és jótállási igények intézése: A Szolgáltató a nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényekkel kapcsolatban a 19/2014. (IV.19.) NGM rendeletben foglaltak szerint jár el, melynek értelmében az igényről jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti: a) a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, b) a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát, c) a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját, d) a hiba bejelentésének időpontját, e) a hiba leírását, f) szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá g) a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát. 

Ha a Szolgáltató a szavatossági vagy jótállási kötelezettségének a Vásárló által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv tájékoztatást tartalmaz arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a Vásárlóa megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Ha a Szolgáltató a Vásárló szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról - az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is - öt munkanapon belül, igazolható módon értesíti a Vásárlót. A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.


12. Panaszkezelés rendje (fogyasztónak minősülő felhasználók esetén)

Panasszal, szavatossági vagy jótállási igénnyel kapcsolatban a Szolgáltató áll a Vásárlók rendelkezésére a kapcsolattartási adatok között megadott elérhetőségek bármelyikén, mely elérhetőségeken áll módjában a Vásárlónak bejelenteni igényét, melyet a Szolgáltató a lehető legrövidebb időn belül elbírál.

A Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, a Szolgáltató adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. A Szolgáltató a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja, és arra érdemi választ ad. Amennyiben panaszra a Szolgáltató elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia.

Amennyiben a fogyasztó jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy lakóhelye, vagy a szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő Békéltető Testülethez. 

A Szolgáltatóval kötött szerződéséből eredő jogvitákat Felek elsősorban békés úton igyekszenek rendezni. Ha ez nem sikerül, Felek megállapodnak, hogy területileg mely fogyasztóvédelmi hatósághoz forduljanak, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságot választják. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, Felek bírósághoz fordulhatnak.

Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei: 

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Központi telefonszám: 06 1 488 2186
Fax: 06 1 488 2131

Az egyes megyékben található békéltető testületek elérhetőségét itt megtekintheti.

Online vitarendezés: az online vásárolt termékkel kapcsolatban felmerült panasza esetén az Európai Bizottság által létrehozott platformon (http://www.ec.europa.eu/odr) keresztül kezdeményezheti vitás ügyének bírósági úton kívüli rendezését. Az online vitarendezési platformon az űrlap kitöltésével nyújthatja be panaszát. Az űrlaphoz célszerű csatolni minden dokumentumot, mely panaszát alátámasztja.


13. Vegyes Rendelkezések

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A mindenkori hatályos ÁSZF szövege folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://cutewhats.hu/informaciok/aszf

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor egyoldalúan módosítsa. A módosított rendelkezések az azok hatályba lépését követően leadott megrendelésekre alkalmazandók. Az ÁSZF egyes rendelkezéseinek érvénytelensége nem érinti az ÁSZF érvénytelenségi okkal nem érintett egyéb rendelkezéseinek érvényességét.

A Szolgáltató csak a háztartásban általában használatos mennyiségre vonatkozó megrendeléseket teljesíti.

A Honlapon és a Webáruházban megjelenített valamennyi tartalom (termékleírás, szöveg, kép, grafika stb.) és annak bármely részlete szellemi alkotásnak minősül, és mint szerzői jogi védelmet élvező mű a Szolgáltató vagy a vele szerződésben álló alkotók, szerzők szellemi termékét képezi, mely utóbbi esetben azok felhasználására vonatkozóan a Szolgáltató a szerzőktől érvényes engedéllyel rendelkezik.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Honlap és azon megjelenő Tartalom szerzői, vagyoni és felhasználói jogai tekintetében. Tilos a Honlap és az azon megjelenő Tartalom vagy bármely részletének engedély nélküli letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és átdolgozása, másolása és annak változatlan vagy nagymértékben hasonló módon történő átvétele, egyéb módon történő felhasználása, közlése, terjesztése, értékesítése, sokszorosítása és idézése – bármilyen formában, legyen az offline (pl. nyomtatott sajtó, szórólap, könyv vagy bármely nyomtatott médium, kiadvány) vagy online (weboldal, blog, webáruház, vagy bármilyen interneten elérhető, letölthető) megjelenés – a Szolgáltató előzetes és írásos hozzájárulása nélkül.

A Szolgáltató kizárja a felelősségét a Webáruház használói által kifejtett bármely magatartásért, vagy a Webáruház használata során felmerülő bármely kárért. A Webáruház használója saját magatartásáért teljes mértékben és kizárólagosan felelősséget vállal.

 

2019 CuteWhats.
AllRightsReserved.

 

Számlázási adatok